1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

დიეტა, რომელიც სახის ფერს ალამაზებს

დეშეიძლება თუ არა დიეტის საშუალებით სახის ფერის გალამაზება? რა თქმა უნდა, შეიძლება! თუკი მავნე ჩვევებს გავისტუმრებთ და ჯანსაღ კვებაზე გადავალთ. მავნე თვისებებს რომ თამბაქოს, ალკოჰოლისა და ქრონიკული უძილობის “ვნებიანი სიყვარული” მიეკუთვნება, ყველამ იცის. ამ “სნეულებებთან” ბრძოლაზეც ბევრი დაწერილა და იწერება. ჩვენ ამჯერად კვებაზე ვჩერდებით:

ლამაზი კანის პროდუქტები
თევზი – შეიცავს კანის მკვებავ ზეთებსა და ცხიმებს.
სელის მარცვალი – ცხიმოვანი მჟავების შესანიშნავი წყარო.
სტაფილო, ახალი კარტოფილი, ბროკოლი, ისპანახი – შეიცავს კანისტვის უბრალოდ აუცილებელ А ვიტამინს.
თხილი და ნუში - ვიტამინი Е – ხელს უშლის კანის ბუნებრივ დაბერებას.

ასეთი პროდუქტებისგანაა შექმნილი საგანგებო დიეტა, რომელიც საშუალებას იძლევა, კანი ტონუსში მოიყვანო, გააჯანსაღო, ჯანსაღი ელფერი მისცე და სილამაზის სხივიც დაატყო. ეს დიეტა თევზის კერზებს სეიცავს სადილისა და ვახშმისთვის; თუ ასეთ დიეტას დაიცავთ, თქვენი კანი უფრო რბილი და ჯანსაღი გახდება.

ლამაზი კანის დიეტა

საუზმე:
ვარიანტი 1: - უცხიმო რძეზე დამზადებული ფაფა, რომელსაც დავამატებთ მოცხართან შერეულ 1 ს.კ. სელის მარცვალს; ფორთოხლის წვენი;

ვარიანტი 2: - დაბალკალორიული მიუსლი 1 ს.კ. სელის მარცვლითა და ჩირით, შერეული იოგურტთან; დასაშვებია ტომატის წვენი ლიმონით.

სადილი:
ვარიანტი 1: - დაკონსერვებული თინუსის მცირე ულუფა, შეზავებული მაიონეზით; ახალი ტომატი, ნიახური, სტაფილო, მწვანე წიწაკა, სალათის ფურცლები; შავი პურის ნატეხი ზეითუნის ზეთზე დამზადებული მარგარინით, 1 ჭიქა უცხიმო რძე;

ვარიანტი 2: კრევეტების სალათი გრეიფრუტით; ახალი სტაფილო, მშრალი ნამცხვარი (კრეკერი); 1 ჭიქა უცხიმო რძე; ვარიანტი 3: - სალათი "ცეზარი" ინდაურისგან; 1 ჭიქა უცხიმო რზე; 

კრევეტების სალათი გრეიფრუტით: მობრაწეთ კრევეტების გასუფთავებული ხორცი, ყოველი მხრიდან 3 წუთი; გააგრილეთ. შეურიეთ ზეითუნის ზეთი (5 ს.კ.) ახალგაწურულ გრეიფრუტის წვენს (100 მლ.), დაამატეთ ნაზავში მარილი და პილპილი. ერთმანეთს შეურიეთ დაჭრილი ბოსტნეული: 50 გრ. დაიკონი, 2 პომიდორი, 1 გრეიფრუტი, 150 გრ. ბარდა, ხავარი სტაფილო, სალათის ფურცლები. შემდეგ დაუმატეთ მწვანილი და კრევეტების ხორცი. ამას მოვასხათ გრეიფრუტის ნაზავი და ლიმონის წვენი (6 ს.კ.). 

სალათი "ცეზარი" ინდაურით: სალათის ფურცლები გახეხილ ყველს (4 ს.კ.), ნიორს (4 კბილი) 3 ს.კ. ძმარი ან მაიონეზი - გემოვნებით, ინდაურის წვრილად დაჭრილი ხორცი (150 გრ.) და ტომატი (2 ცალი), პილპილი (გემოვნებით) შეურიეთ ერთმნაეთს.

სამხარი
- ახალი ვაშლი, ფორთოხალი ან მანდარინი;
- სხვადასხვა სახის თხილი და ნიგოზი;
- იოგურტი ჟოლოთი, მაყვლით ან მარწყვით – მცირე ულუფა;
- რამდენიმე ახალი სტაფილო.

ვახშამი 
ვარიანტი 1: - საქონლის ნაზი ხორცი დიჟონის სალათით (რეცეპტი იხ. ქვემოთ); კენკროვანთა ნაყოფი – სხვადასხვა; მწვანე ჩაი;

ვარიანტი 2: - ღორის ხორცი ტაფლით (რეცეპტი იხ. ქვემოთ); კარტოფილის პიურეს მცირე ულუფა; მოხარშული ბროკოლი ზეითუნის ზეთითა და ნივრით; იოგურტი კენკრით – მცირე ულუფა; მწვანე სალათი;

საქონლის ხორცი დიჟონის სალათით: შეურიეთ ერთმანეთს: ზეითუნის ზეთი (5 ს.კ.), მდოგვი (3 ს.კ.), ძმარი (3 ს.კ.), ნიორი (1 კბილი), რომ მიიღოთ კრემისებური მასა. ფართო ტაფაზე, გავაცხელოთ 1 ს.კ. ზეითუნის ზეთი; საქონლის ხორცის ნაჭრები (450 გრ, უცხიმო, მჭლე) შევწვათ 3-4 წთ. განმავლობაში, სანამ ვარდისფერს არ დაკარგავს. ბოლომდე არ შეწვათ. დაამატეთ 1 ჩ.კ. მარილი და იმდენივე პილპილი. ხორცს სალათის ფურცლები დავუმატოთ და მომზადებულ ნაზავი შევურიოთ.

ღორის ხორცი თაფლით: შეურიეთ ინგრედიენტები: 55 მლ. ლიმონის წვენი, 85 გრ. თაფლი, 2 ს.კ. სოიოს სოუსი, 1 ს.კ. წითელი ღვინო, 2 კბ. ნიორი; ღორის ხორცი ჩადეთ (4 ნაჭერი დაბეგვილი ხორცი) მარინადში, შედეთ საყინულეში 4 სთ-ით და გამოიღეთ; მარინადი შეათბეთ; ხორცი შეწვით (12-15 წთ.), გადააბრუნეთ, პერიოდულად მარინადი დაასხით.

 eva.ge

როგორ დავიკლოთ 5 კილო 3 დღეში შიმშილის გარეშე

როგორ დავიკლოთ 5 კილო 3 დღეში შიმშილის გარეშე? მოკლედ, შემდეგი 3 დღის განმავლობაში:
არ მიიღოთ შაქარი და რაც შეიძლება ბევრი სითხე მიიღეთ დღის განმავლობაში, მაგალითად, როდესაც დალევთ ჩაის, აუცილებლად დალიეთ უშაქრო, თავი აარიდეთ ყავას.

ამოიღეთ ნახშირწყლების ყველა ტრადიციული წყარო კვების რაციონიდან: პური, ნამცხვრები, ნაყინი, სოდიანი(გაზიანი) სასმელები, შვრიის ფაფა, ბრინჯი, ცომეული, შოკოლადი, სასუსნავები და ა. შ.

თავი აარიდეთ ზედმეტი მარილის მიღებასაც, რადგან მიღებული სითხის რაოდენობა მარილების დაშლას მოხმარდება და არა ზედმეტი ცხიმების დაშლას.

ვრცლად...

ბლის უგემრიელესი დიეტა

baliბლის დიეტა ძალიან ეფექტური სეზონური დიეტაა, რომელი ფორმას შეგინარჩუნებთ, ორგანიზმი კარგად იტანს, დაბალანსებულია და გემრიელი.

დღე 1
საუზმე: 400 გრ ბალი
სადილი: 150 გრ ქათმის მოხარშული ფილე, კენკრის კომპოტი
სამხარი: 200 გრ ბალი
ვახშამი: 200 გრ მოხარშული თევზი, წვრილად დაჭრილი კიტრი, ჩაი ან ნაკლებცხიმიანი იოგურტი.

დღე 2
საუზმე: 200 გრ ნაკლებცხიმიანი ხაჭო, 200 გრ ბალი
სადილი: 200 გრ ხბოს მოხარშული ხორცი, ბოსტნეულის სუფ-პიურე, 200 გრ ბალი
სამხარი: 200 გრ ბალი, იოგურტი.
ვახშამი: 200 გრ მოხარშული თევზის ფილე, პომიდვრისა და მწვანილის სალათი, მწვანე ჩაი.

დღე 3
საუზმე: წყალზე დამზადებული შვრია, 200 გრ ბალი
სადილი: 200 გრ მოხარშული თევზი, ბოსტნეულის სუფ-პიურე, სხვადასხვა ჩირის კომპოტი.
სამხარი: 200 გრ ბალი, უცხიმო კეფირი
ვახშამი: 200 გრ მოხარშული ქათამი, კიტრის სალათი მწვანილით, ხილის კომპოტი.

დღე 4
საუზმე: 1 ჭიქა იოგურტი, მწვანე ჩაი, 250 გრ ბალი
სადილი: 250 გრ ხბოს მოხარშული ხორცის ფილე, ნაკლებცხიმიანი კეფირი.
სამხარი: 200 გრ ბალი,
ვახშამი: 200 გრ თევზის მოხარშული ფილე, პომიდვრის სალათი მწვანილით,ხილის კომპოტი.

დღე 5
საუზმე: 2 მაგრად მოხარშული კვერცხი, 1 ჭიქა იოგურტი, 200 გრ ბალი
სადილი: ბოსტნეულის რაგუ, ხილის კომპოტი.
სამხარი: 300 გრ ბალი
ვახშამი: ბრინჯი მოთუშული ბოსტნეულით, ნაკლებცხიმიანი კეფირი.

დღე 6
საუზმე: ნაკლებცხიმიანი ხაჭო, 200 გრ ბალი
სადილი: ქათმის მოხარშული ფილე, ბოსტნეულის სალათი, ხილის კომპოტი.
სამხარი: 300 გრ ბალი
ვახშამი: ”გამომცხვარი” თევზი ბოსტნეულით, უცხიმო იოგურტი.

დღე 7
საუზმე: ნაკლებცხიმიანი იოგურტი, ჰერკულესი, ბალი.
სადილი: თევზის მოხარშჲლი ფილე, 200 გრ. ხბოს მოხარშული ხორცი, ბოსტნეულის სალათი.
სამხარი: 300 გრ ბალი
ვახშამი:ბოსტნეულის სალათი, ქათმის ფილე, ნაკლებცხიმიანი კეფირი.

 

eva.ge