1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

10 პროდუქტი, რომლებიც მეხსიერებას გაგიუმჯობესებთ

მომხმარებლის რეიტინგი

10 პროდუქტი, რომლებიც მეხსიერებას გაგიუმჯობესებთ1. მარცვლეული, ბურღულეული.

2. თხილი. Е ვიტამინი, რომლის საუცხოო წყაროა თხილი და ნიგოზი, მეხსიერების დაქვეითებას ხელს უშლის. Е ვიტამინს შეიცავს მწვანე ფოთლოვანი ბოსტნეული, კვერცხი, მზესუმზირა, ყავისფერი ბრინჯი.  

3. მოცვი. გამოკვლევებით დადგინდა, რომ მოცვის ექსტრაქტი მეხსიერების დროებით დაკარგვის დროს მკურნალია.  მისი ჭამა ჯობს ცოცხლად, მოაყრით შაქარს, დაასხამთ რძეს და მიირთმევთ კოვზით.  

4. ცხიმიანი თევზი. თევზში, ნიგვზის ზეთში და სელის მარცვალში ძალიან სასარგებლო ნივთიერებები ომეგა-3-ია, რომელიც ნერვული სისტემის ჯანმრთელობისთვის აუცილებელია. DHA-ს დაბალი მაჩვენებელი ალცჰეიმერის დაავადებასა და მეხსიერების დაკარგვას იწვევს. თევზში არის იოდიც, რომელიც გონების სიჯანსაღეს უწყობს ხელს.

5. პომიდორი. ლიკოპენი, ძლიერი ანტიოქსიდანტი, რომელიც პომიდორშია, თავისუფალ რადიკალებთან ბრძოლაში აუცილებელი კომპონენტია. თავისუფალი რადიკალები კი თავის მხრიც ორგანიზმის უჯერებს აზიანებს და გონებასუსტობას იწვევს.  

6. შავი მოცხარი. დიდი ხანია, ითვლება, რომ С ვიტამინი გონებრივ მუშაობას აუმჯობესებს. შავი მოცხარი კი ამ ვიტამინის საუკეთესო წყაროა.

7. მშრალი საუზმე. საუზმისთვის აირჩიეთ ვიტამინებით გამდიდრებული მშრალი საუზმე. კვლევამ აჩვენა, რომ მათ, ვისაც В12 ვიტამინის, ფოლიუმის მჟავის ან ორივეს დაბალი მაჩვენებელი აქვთ, 2-ჯერ მეტი რისკი აქვთ, ალცჰეიმერის დაავადებით დასნეულდნენ.

8. სალბი. ის ძალიან მნიშვნელოვან ეთერზეთს შეიცავს, ამიტომ მისი გამოყენება განსაკუთრებით მარგებელია გამოცდების დროს.

9. ბროკოლი. К-ვიტამინის შესანიშნავი წყარო.  

10. გოგრის მარცვალი. დღეში ერთი მუჭი რომ შეჭამოთ, ტყვიის საჭირო ულუფას მიიღებთ, ეს კი თქვენს მეხსიერებას და სააზროვნო უნარ-ჩვევებს წაადგება.

eva.ge

კიდევ ერთი რეცეპტი იმუნიტეტის ასამაღლებლად

მომხმარებლის რეიტინგი

კიდევ ერთი ნაზავი იმუნიტეტის ასამაღლებლადეს ერთგვარი ”ცოცხალი” მოუხარშავი მურაბაა, რომელიც ძალიან სასარგებლო და იმუნიტეტის ასამაღლებელი ინგრედიენტებით ძალიან სწრაფად, მარტივად და გემრიელად მზადდება.

ინგრედიენტები:
- ლლაიმი — 1 ც.,
- გოგრა — 300 გრ.,
- ჯანჯაფილის ფესვი — 1- 0,5 ც. (ნაკლებიც შეიძლება, თუმცა მისი ჩართვა ნაზავში აუცილებელია),
- თაფლი — 200 გრ.

მოცემული პროპორცია მკაცრი არაა, შეიძლება ჯანჯაფილისა და თაფლის გემოვნების მიხედვით დამატება ან ოდნავ დაკლება, შაქრის დამატებაც ნებადართულია. 

მომზადება: გოგრა და ჯანჯაფილი გავასუფთავოთ და წვრილად დავჭრათ. ლაიმსა და ლიმონს გავავლოთ მდუღარე წყალი, რომ სიმწარე ოდნავ დაიკარგოს, კანიანად ვჭრით რამდენიმე ნაჭრად და ვაშორებთ კურკას. თუ ლაიმი არა გაქვთ, შეიძლება ორი ლიმონით ჩაანაცვლოთ. ყველაფერი ერთად მოვათავსოთ ბლენდერში, დავუმატოთ თაფლი და ჯანჯაფილი. უნდა მივიღოთ ერთგვაროვანი მასა.  

გისურვებთ ჯანმრთელობას!

eva.ge

რატომ უნდა მივირთვათ მწვანე ''სმუზები''

მომხმარებლის რეიტინგი

რატომ უნდა მივირთვათ მწვანე სმუზებისრულყოფილი დეტოქსი, რომელსაც გასხივოსნებამდე და სრულ ნეტარებამდე მიყავრხარ, არასდროს გამიკეთებია – დროისა და ნებისყოფის სათანადო მობილიზება ვერასდროს მოვახერხე. სამაგიეროდ, მქონდა წარმატება და შევძელი 3-დღიანი დეტოქსიკაციის გაკეთება ხილის და ბოსტნეულის წვენებით, რაც ნამდვილად ეფექტური იყო ბევრი მიმართულებით. პირველ რიგში, ორგანიზმში საოცარ სიმსუბუქეს ვგრძნობდი, თითქოს ერთბაშად რამდენიმე კილოგრამი დამეკლოს. ეს შეგრძნება პირდაპირ პროპორციულად აისახება სულიერ მდგომარეობაზეც და სასიამოვნო, პოზიტიურ და ოპტიმისტურ განწყობას მოგგვრით. გარდა ამისა, სახის კანი ჯანმრთელ ფერს და მბზინვარებას მიიღებს და 3 დღის შემდეგ სასწორზე დადგომისასაც დამერწმუნეთ, ფრიად ბედნიერი იქნებით.

ვრცლად...